2014. január 26., vasárnap

7. fejezet - VIP party

Puha érintést érzek az arcomon. Szinte pillekönnyű, mégis a nyomán bizsergő érzés marad.
-Lara... - hallom meg a nevem. Igen, ez a nevem. Valaki szólongat. Nem akarok megmoccanni. Túl fáradt vagyok. A végtagjaim nehezek, a fejem zúg.
-Lara... - újból az a kellemes hang kelteget. Erölködve, de kinyitom a szemem. Felülnék, de mintha egy traktor hajtott volna keresztül rajtam.
-Jól vagy? - Duff aggódó pillantása visszahoz a jelenbe. Lassan szivárognak be az emlékeim a fejembe. Nagyi, sírás, vodka. Majd elaludtam a szőnyegen. Ezért akar mindenem szétszakadni! Megpróbálok felállni, de a lábaim nem engedelmeskednek. Még részeg vagyok. Összecsuklok. Duff reflexei pedig élesek és időben kap a derekam után. Felnyalábol, az ágyra tesz és ránk teríti a takarót.
-Beszéltem a nagyiddal. - itt szünetet tart, mintha arra várna, hogy sírni kezdek. De nem kezdek, hát folytatja. -Elmondta mennyire kiborultál, ami teljesen érthető.
-Érthető? -suttogom. -Rákos. Meg fog halni. -a mondat súlyosan nehezedik a szobára.
-Mind meghalunk. -mondja halkan. A légzésem egyre nehezebb, ahogy próbálom visszatartani a könnyeimet. A torkomban gombóc keletkezik, miközben a mellkasom felforrósodik.
-Ne sírj... -kérlel halkan.
-Nem sírok. -vàgok vissza, de döbbenten veszem észre az arcomon pergő könnyeket. -Biztos esik az eső! -védekezek. Szomorúan elfojt egy nevetést.
-A lakásban? -elmosolyodok, minek hatására kitör belőlem a zokogás. A karjai körém fonódnak, én pedig zihálva bújok a mellkasába. Türelmesen várja amíg megnyugszom.
-Megvagy? -nyúl az állam alá, így emelve feljebb a fejem. Egy pillanatig elveszek a zöld szemekben, amitől zavarba is jövök. A pólóján egy hatalmas folt mutatja a sós könnyeimet.
-Eláztattalak. -bököm meg. Erre eltol magától és lekapja a felsőt. Kiszáradt torokkal falom a látványt. Képtelen vagyok betelni vele.
-Megszárad. -mosolyog. Ettől a mosolytól apróra zsugorodik a gyomrom és hirtelen felindulásból magamra rántom. Nem számít rá, így viszonylag egyszerű dolgom van. A tarkóját simogatom, néha bele-bele túrva a szőke kuszaságba. Alkarra támaszkodik, ne nyomjon agyon, bár én azt se bánnám.
-Minden rendben lesz. -aprót bólintani marad csak időm mielőtt megcsókol. Ott, abban a pillanatban tényleg elhiszem, hogy minden rendbe jön.
Teljes napi munka után, fáradtan vágódom be a konyhába.
-Kincsem. -jön be nagyi; apró, halk léptekkel. Képtelen vagyok felnézni, mert annál jobban fáj a tudat, hogy egy éven belül elveszítem az embert, aki felnevelt. Azt az erős nőt, aki mindig mellettem állt és kitartott a legrosszabb időszakomban is.
-Szia. -töltöm tele vízzel a poharam. Az üveg hideg, a folyadék klóros, de most nem zavar.
-Szeretnék veled beszélni. -paskolja meg a mellette lévő szék párnáját. A virágok hívogatnak, így leülök és várok.
-Először is. Hogy mit mond az orvos, nem számít. Nem érzem betegnek magam és holmi papírok sem fognak ezen váloztatni. -ezzel a kijelentésével megmosolyogtat. Ezért ő a legerősebb ember a világon. -Viszont! Beszéltem este a barátoddal.
-Említette.
-Azt is, hogy mit javasoltam? -a szemöldököm a homlokom közepéig szalad. Semmiféle javaslatot nem említett.
-Felajánlottam neki, hogy költözzön ide.
-Hogy miii? -erre nem számítottam.
-Úgyis egyedül lakik és minden idejét itt tölti. Persze vénségemre már látok dolgokat és úgy látom komoly ez a dolog köztetek.
-Nem döntheted el, hogy...
-Nem. Ezért mondta, hog megbeszéli veled.
-De ez korai. -rázom a fejem.
-Boldog lennék, ha tudnám nem hagylak egyedül, amikor én...
-Nagyiii! -nem akartam hallani. -Még eldöntjük.
Mondom, de a szemem előtt megjelennek a képek. Minden reggel együtt kelni, esténkét együtt feküdni. Kell ennél több?
Csengetnek, azonnal szaladok ajtót nyitni. Még ki se nyitom, Ő már be is surran. Megmukkanni nincs időm, a számba suttogja.
-Hiányoztál. -átölelem a válla alatt és a mellkasába bújok. -Csókolom! -kiabál a konyha felé, aztán a kezembe ad egy gombócba gyűrt anyagot.
-Mi ez? -gyűrögetem gyanakvóan.
-Ezt felveszed szépen és utána indulunk.
-Indulunk? Mégis hová? -be se fejezem a kérdezgetést, egy mozdulattal a karjába kap és visz felfele a lépcsőn. Fenn óvatosan a lábamra állít, de a derekam nem ereszti. Hirtelen megérzem a a bőrömön a hűvös kesztyűt és már el is tűnik a pólóm. 
-Próbáld fel! -kérlel boci szemekkel, amíg szétnyitom a fekete textilt. 
Egy hatalmas Gn'R jel virít rajta és a srácok alatta. Mosolyogva belebújok, a méret tökéletes. 
-Mondanám, hogy remekül áll, de az előző látvány jobban tetszett. -csillanak meg huncutul a szemei, de még mielőtt bárhova kalandozhatna a fantáziája, a szavába vágok. 
-Hova akarsz vinni? Fáradt vagyok. 
-Kapd fel szépen a csizmádat! -mosolyog.
-Basszus... -rágom a szám. Megsimogatja az arcom, így győzködve. Felsóhajtok és belebújok a lábbelibe. 
Már a ház előtt gyújtunk rá, mikor végre megszólalok.
-Hová megyünk? -csak vigyorog, de az útirány ismerős. Végül hatalmas, függőlegesen egymás alá írt betűkre leszek figyelmes, szivárványos alapon. 
-Rainbow? Mit keresünk itt? 
-Fellépünk ma! -közli elégedetten. -Elég szűk körnek, de a koncert meg lesz tartva. Amolyan privát buli. Alig bírtuk úgy leszervezni, hogy a sajtó ne kapjon rá az időpontra. 
-Mire várunk? -engedem le az eddig szoros lófarokba összefogott hajam, hagyva, hogy Duff a derekamon pihenő kezére terüljön. A hajamba nyom egy puszit és szorosan egymáshoz bújva lépjük át a bár küszöbét, párként első alkalommal. 
Benn már tolonganak az emberek, de töretlenül visz a múltkori, hátsó asztal felé. 
-Heeey! -köszönt mindenki vidáman, mikor meglátják, hogy a basszusgitáros is jelen lesz a mára szervezett banzájon. Helyet foglalunk és már hozzák is a welcomedrink-nek titulált 2dl Jack-et. Picit bele is könnyezik a szemem, de később leöblítem egy jó hideg korsó sörrel. 
-Duff, ne sértődj meg, de olyan, mintha az egész zenekar a barátnődön lenne... -húzza össze a szemöldökét Axl és a mintán lévő alakjukat fixírozza. 
-Legalább ennyire a közelébe férkőzhettünk Laranak. -vigyorog Slash teliszájjal, én pedig csak megcsóválom a fejem. 
-Örüljetek ennyinek. -kulcsol bele a szőkeség az asztalon lévő kezembe. A fiúk erre áttérnek Popcorn ugratására. Jól elröhögcsélünk, amíg a háttérben Sebastian bandája zenél, a Skid Row. A színpad felé pillantok és egy hatalmas vigyorú Jesse-l találkozik a pillantásom. Süt róla, hogy rettentő boldog. Meg is tudom érteni. Minden vágya az volt, hogy zenélhessen és a szerencsének, vagy a jó kapcsolatoknak hála, de most az egyik legpörgősebb banda gitárosa és a Guns N Roses előzakara lehet. Büszke vagyok rá teljes szívemből, hiszen úgy szeretem, mintha a bátyám lenne. Megérdemelte. 
-Megyünk hangolni. -súgja Duff a fülembe. Érzem, hogy már nem teljesen józan, de most is nagy hatással van rám a mozdulat, amivel közelebb hajol és megcsókol. Még fel sem ébredek, mire a banda eltűnik, mellém pedig egy nő sétál oda. 
-Szia! -hajol be elém, a haja lágyan omlik le a válláról. A vonásai kecsesek, a szája telt, az arca gyönyörű. Mikor leül mellém, megfigyelem mennyire karcsú és magas. Egyszerűen tökéletes. Az ajkai közé vesz egy szál cigarettát és rágyújt. 
-Stephanie vagyok. -mosolyodik el. 
-Lara. -bólintok és inkább zavaromban én is rágyújtok. Hogy lehet valaki ennyire szép? Még női szemmel is megmondom, hogy ez felháborító. 
-Igaza volt Axl-nek. Már-már ijesztően illesz Duffhoz. 
-Honnan ismered őket? -vonom fel a szemöldököm értetlenül. Még sosem láttam, mert arra emlékeztem volna. 
-Axl a párom. -mosolyodik el. -Az-az... újból a párom. Bonyolult a dolog. Remélem sosem kell megértened. 
-Duff azért nem olyan elviselhetetlen, mint Mr. Énekes. - eszembe jut az első találkozásunk a backstage-ben. Egyszerűen ott fojtottam volna meg. Mostmár azért jobb lett, hiszen megismertem az elmúlt idő alatt. 
-Amilyen idegesítő és hisztis, én annyira szeretem. -nevet fel. Ebbel a nevetésből pedig annyi melegség árad, hogy még én is érzem a srác iránt táplált érzelmeit, amit át is tudok érezni. -Gyere velem, lassan kezdenek. -kézen fog, de az első sor helyett a mosdóba visz. Ketten zárkózunk be egy fülkébe, ahonnan már ki is tisztul mit teszünk. Apró tasakot húz elő a ritiküljéből és a benne lévő port rászórja a lehajtott ülőke tetejére. Két-két csíkot formáz belőle és a kezembe ad egy bankjegyet. Mindenféle lacafacázás nélkül csavarjuk fel csőfomába és tüntetjük el a havas utcákat. 
Mikor végzünk a tükör előtt rendbeszedjük magunkat. Sötét rúzs, szemtus, púder és fésű. 
-Indulhat a buli? -vigyorog rám Steph szikrázó tekintettel. 
-Adjunk neki. -mosolyogni marad csak időm, mert már húz is kifelé a nagyterembe. 
Mire a terem közepére érünk, minden porcikám ellazul. Nem érzem, hogy fáradnék. Nem érzem, hogy táncolok, csak valami nagyon fura könnyedség fog el. Mintha lebegnék, mégis megállás nélkül táncolunk. Néha fel-fel pillantunk a színpadra és ha sikerül a "kiválasztott" bandatag szempárjával összekapcsolódnunk, még szexisebbre vesszük a figurát. Több pasi is bepróbálkozik az este folyamán, de mindenkit lekoptatunk. Attól még, hogy jól érezzük magunkat, nincs az a tudatmódosítószer, ami el tudná velünk felejtetni, hogy kit szeret a szívünk. 
Fel se tűnik, hogy vége a koncertnek, csak mikor egy Queen feldolgozás csendül fel, ismerős hangon. Nico. Épp menekülőre fognám, mikor újdonsült barátnőm a fülembe ordítja. 
-Megjöttek a sztárok! -aztán önfeledten nevetve enged el, hogy ismerős karok ölelhessenek. 
-Nem is gratulálsz, hogy mekkora bulit nyomtunk? -bújik hátulról a nyakamba. Seperc alatt rájövök, hogy a hangjához képest a kokain, számomra porcukor.
Nem fordulok meg egy ideig. Élvezem a zenét és a lehelletét a nyakamon. Sajnos az idegrendszerem hamar feladja és megpördülök, hogy végre átkarolhassam a nyakát és megcsókolhassam. Bor és whiskey íze van. A levegőm fogytán, de nincs erőm elengedni. Szükségem van rá. Szorosan ölel magához, amikor valaki megszakítja a pillanatot. 
-Hello! -kinyitom a szemem, de azt hiszem még mindig nem tisztult ki rendesen a fejem, mert hallucinálok. Jon Bon Jovi áll előttünk, teljes valójában. Szakadt farmer, póló, fejkendő. A haja tökéletes. Mintha most lépett volna ki egy plakátból. 
-Jon! -kezelnek le, én pedig érzem, hogy sürgősen kell egy ital. 
-Jók voltatok. Gondoltam idejövök gratulálni... bár nem akartam megszakítani a romantikus pillanatot. -mosolyog felém. -Ki a hölgy? 
-Lara Kuolema. -nyújtok kezet, mire óvatos puszit lehel rá. 
-Aki még mindig a barátnőm. -morogja Duff alig hallhatóan, de a Jon elengedi a kezem. -Kérsz inni? -bólintok és indulnénk az asztalunk felé, mikor a haramadik személéy közbeszól. 
-Én addig felkérném a hölgyet egy táncra, ha nem probléma. -pislog jobbra-balra, amire Duff vállat von. 
-Mindjárt jövök. -ad egy rövid csókot, a mihez tartás végett, ami után arra eszmélek, hogy Bon Jovi karjai közt vagyok és Alice Cooper - Love is a loaded gun című számára lassúzunk. 
-Gyönyörű vagy. -kezd bele a hódító szövegébe, mire felnevetek. 
-Ez nem fog összejönni. -nézek mélyen a szemébe, ami azért hősiesen bevallom, nem elhanyagolható. -A teremben bármelyik csaj a nyakadba fog ugrani egy tánctól és pár bóktól, sőt lehet egyszerre több is, de én nem. A rossz hír, hogy 2 nő fülig szerelmes ebben a teremben. Az egyik én vagyok, a másik pedig ott ül éppen Axl Rose ölében. A többinél hódíthatsz. 
-Próbálkozni szabad, nem? -ereszt meg egy könnyű, szinte "számítottam rá" félmosolyt.
-Határokon belül. -bólintok, bár nem értem miért mondom ezt. Dehogy lehet! Foglalt vagyok, ő csak ne próbálkozzon, még rohadt szexi, akkor se! Ekkor a szemem sarkából meglátom Nicot, ahogy felénk tart. Megmerevedek, ő pedig szinte azonnal rákezd.
-Lara! Váltottál? -vigyorog teliszájjal mellettünk. Legszívesebben beverném azt a kaján képét. -Egy zenekar nem volt elég? 
-Ki ez a kispöcs? -néz rám a táncpartnerem értetlenül. 
-Az exem. -húzom el a szám, de a kokainnak, vagy az arcán még mindig látszódó zúzódásnak hála, amit Slash okozott, nem izgatom fel magam. 
-Te már megint itt? -lép oda hozzánk Duff 2 pohárral, amit a kezembe ad és lazán rágyújt. 
-Drága sorstársam! A csajod már egy másik rocksztár karjaiban vígasztalódik? -játsza a mártírt, mire Duff fölényes mosollyal rákérdez. 
-Miről beszélsz? Jon csak egy haver, most ismerkedtek meg. 
-Így még gázabb. -magyaráz közbe, de amaz töretlenül folytatja.
-Amúgyis. Lara meg én már együtt élünk. 
Ahogy kimondja, hirtelen sokkot kapok. Megfagy a levegő egy pillanatra. Nico arcáról leolvad a mosoly és őszinte értetlenség és meglepettség veszi át a helyét. Jon szemöldöke pedig a haja vonaláig szalad. Duff csak mosolyogva áll és magabiztosan lehúzza a vodkát. Bennem pedig minden kétség leomlik az összeköltözéssel kapcsolatban. Hülye lennék eldobni a lehetőséget, hogy nap mint nap mellette ébredjek és aludjak el. 
-Ez igaz? -fordul felém Nico hápogva. 
-Igen. -vágom rá gondolkodás nélkül. -Nagyi felajánlotta a házat. 
-Pff... nem fog sokáig tartani. -vágja oda és sarkon fordulva, jó hogy nem elrohan. 
-Ez ennyire komoly? -kérdezi Jon is szájtátva. 
-Azt hiszem. -bólint Duff és mindhárman a törzshely felé vesszük az irányt. 
-Ki volt az az angyal képű szőkeség? -súgja oda Steph izgatottan. 
-Volt pasi. -vonok vállat. 
-Van ízlésed! -kacsint és visszafordul Axl-hez. 
-A kisköcsögnek nem volt elég az öklömből? -morogja Slash a cilindere alatt, amikor leülök mellé. 
-Hagyd. -nyomom vissza ülőhelyzetbe. -Duff már leszerelte. 
-Igyunk a ma estére! -emeli Izzy a poharát, mire mindegyik kéz a magasba lendül és már el is tűnnek a piák. 
Egyre csak fogynak az italok, amikor a jobb combomon finom simogatásra leszek figyelmes. Mozgolódni kezdek, de Duff keze önálló életet él, így inkább lefogom. 
-Kívánlak... -hajol a nyakamba, én pedig, mint aki forró parázsba ült, felpattanok. 
-Skacok, mi elfáradtunk. Úgyis összefutunk valamelyik nap. További jó mulatást. -Stephanie mindent tudó mosollyal ad két puszit, amíg a fiúk is körbe lekezelnek. Mire észbekapok már a ház előtt csókolózunk. 
-Halkan. -illesztem a zárba a kulcsom, az pedig egy kattanással kinyílik. Szájbefogva botorkálunk fel a sötét lépcsőn, ami a szobámba vezet. Még be se csukom az ajtót rendesen, amire lefabrikálja rólam a pólómat. Kapkodva bújunk ki a cipőinkből és dobáljuk egy sarokba a ruháinkat. Már csak a fehérnemű akadályoz, de mosolyogva végig fektet az ágyon. Két kezem összefogja a fejem fölött, így irányítva az eseményeket. Élvezem az érintéseket, csókokat és ahogy a lélekjelenlétemtől telik, viszonzom is. A vérem zubog, száguld az ereimben. Az ujjai forró lávaként égetik a bőröm, miközben az ajkai nyomán lúdbőrözök. Mikor végre eggyéválunk, hatalmas sóhaj szakad ki mind a kettőnkből és még csak innen veszi kezdetét az igazi ágytorna.

1 megjegyzés:

  1. Szia, szia, szia! :)
    Jelentem itt vagyok, mert ígéret szép szó, ha betartják úgy jó! Bár így késő este már fogalmam sincs, hogy honnan a fenéből szedem ezeket a zagyvaságokat, azt hiszem ismét bepihent az agyam és még nem is énekeltem Belgát... :D Na de először is, mint már említettem tűkön ülve vártam a visszatértésed és az új részt, hiszem nem csak hogy meg tudtam volna tépni magam, amiért nem tudlak olvasni, de kisebb fajta depresszió is eluralkodott rajtam emiatt. A rész ismét remek volt, kedvem lett volna még tovább olvasni. Először is, amikor már az előző részt olvastam és Lara nagyija közölni akart valamit, akkor volt egy olyan sanda gyanúm, hogy halálos beteg. Sajnálom, hogy beigazolódott, mármint hogy Lara miatt, mert ezt nagyon nehéz lesz neki feldolgoznia. Másrészt a lehetőség, hogy Duff és ő összeköltözzenek, nos talán én is kicsit korainak tartom, olyan álomszerű, félre ne értsd, tök jó meg minden, csak könnyen jött boldogság tudod, hogy van ez, szinte a zsigereimben érzem, hogy ez nem lesz olyan egyszerű, biztos, hogy lesz majd valami, ami közbe szól. Nico megjelenése mondanom sem kell, hogy felvitte az agyvizem, de rendesen. Slash oktathatná még egy kicsit én nagyon élvezném, hülyeidióta. :D Bon Jovi? Wáááááááááá, ne ez most komoly? Imádom, de még mennyire, féltékeny is voltam Lara-ra, hogy táncolhatott vele! :D Na jó, nem hebegek már itt tovább, egyszerűen imádtam és ezt te is tudod, nagyon várom a folytatást, reményeim szerint minél előbb meg is érkezik! Örülök, hogy itt vagy újra és köszönöm a remek folytatást! :)

    Puszillak <3

    VálaszTörlés